Kolejna kampania antynarkotykowa

Agencja reklamowa Ogilvy One opracowała nowatorską kampanię antynarkotykową pod hasłem "Narkotyki - olej to". Została ona przygotowana z myślą o...

Agencja reklamowa Ogilvy One opracowała nowatorską kampanię antynarkotykową pod hasłem "Narkotyki - olej to". Została ona przygotowana z myślą o dotarciu - poprzez niestandardowe działania - do osób, które przebywają w miejscach, gdzie narkotyki są rozprowadzane i czasem decydują się na ich użycie. Kampania opiera się na konwencji popularnych wśród młodzieży tzw. "wlepek". Polegać będzie na umieszczaniu w toaletach - miejscach, gdzie narkotyki są rozprowadzane - małych pakietów, składających się z naklejki z hasłem oraz małej torebeczki imitującej narkotyk. Można to będzie niemal dosłownie "olać" i to jest właśnie założeniem akcji. Trwać ona będzie od połowy lipca, a obejmie warszawskie kluby, dyskoteki, puby. W sierpniu będzie rozszerzona na pozostałe miasta i największe ośrodki wypoczynkowe w Polsce. Od września planowane jest poszerzenie akcji o szkoły i licea. Jest to akcja społeczna, oficjalnie została włączona do ogólnopolskiej akcji "Narkotyki - nie biorę". Za nagłośnienie jej w mediach jest odpowiedzialna firma PR - Glaubicz Garwolińska Consultans. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.