SmithKline Beecham wprowadza nową, zdrowotną pastę

Koncern SmithKline Beecham wprowadzi na niemieckojęzyczne rynki w Europie, tj. w Niemczech, Szwajcarii i w Austrii, swoją najnowszą zdrowotną pastę...

Koncern SmithKline Beecham wprowadzi na niemieckojęzyczne rynki w Europie, tj. w Niemczech, Szwajcarii i w Austrii, swoją najnowszą zdrowotną pastę do zębów o nazwie Dr Best VitalKomplex. Brand Dr Best został wprowadzony przez SKB w Niemczech w 1985 roku i w tej chwili należy do niego 42 proc. tamtejszego rynku. Dr Best VitalKomplex zawiera cynk, fluor oraz witaminy - wszystkie te składniki zapobiegają próchnicy. Wprowadzenie nowego produktu zostanie wsparte intensywną kampanią medialną przygotowaną przez sieciową agencję Grey Advertising z Dusseldorfu. Na razie nie jest wiadomo, kiedy nowa pasta zostanie wprowadzona na pozostałe rynki, na których obecny jest SKB. W Niemczech SKB jest liderem segmentu past do zębów, którego wartość szacowana jest na 450 mln USD rocznie; najlepiej sprzedającą sięĘpastą jest Odol (w pozostałych krajach sprzedawany pod brandem Aquafresh), do którego należy 17 proc. rynku, drugie miejsce zajmuje Blend-a-med koncernu Procter & Gamble z 11-proc. udziałem, trzecia jest marka Colgate-Palmolive Co. - 10,4 proc. udziałów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.