Brytyjski humor w reklamie Norwich Union

Fundusz Emerytalny Norwich Union wznowił na początku tego tygodnia kampanię reklamową w TV, przygotowaną przez agencję DMB&B. Spoty mają zupełnie...

Fundusz Emerytalny Norwich Union wznowił na początku tego tygodnia kampanię reklamową w TV, przygotowaną przez agencję DMB&B. Spoty mają zupełnie inny charakter, niż emitowane wcześniej. Pokazują zabawne sytuacje ze szkolenia akwizytorów. Do tej pory emitowane były dwa: trening uścisku dłoni i otwieranie drzwi. Niedługo pojawi się trzeci oraz czwarty (ostatni), podsumowujący poprzednie. Spoty będą emitowane na zmianę, co 2 - 3 dni. Celem kampanii jest nie tylko pozyskanie klientów OFE, ale również rekrutacja akwizytorów. Jednym z głównych założeń przy kreowaniu tych spotów było zdecydowane wyróżnienie się spośród reklam innych funduszy, dlatego wykorzystano w nich specyficzny, brytyjski humor. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.