Polskie Radio wybiera agencję

Najprawdopodobniej agencja To Tamto będzie obsługiwać budżet reklamowy Polskiego Radia, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W trwającym od kilku miesięcy przetargu...

Najprawdopodobniej agencja To Tamto będzie obsługiwać budżet reklamowy Polskiego Radia, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W trwającym od kilku miesięcy przetargu brało udział 6 agencji, do końcowego etapu dotarły dwie. Beata Paczyńska, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia, nie chciała podać ich nazw. Kampania reklamowa Polskiego Radia ma ruszyć we wrześniu i obejmie prasę. Mimo wcześniejszych planów, telewizja raczej nie będzie wzięta pod uwagę w mediaplanie. Przypomnijmy, że 4 września PR otworzy swoje centrum nadawcze w Solcu Kujawskim. Wydarzenie ma wesprzeć spora kampania promocyjna. Program 1 Polskiego Radia ma także od jesieni prowadzić kampanię edukacyjną, informującą słuchaczy o likwidacji z końcem roku niskiego zakresu częstotliowści UKF. Jedynka jest lokalnie nadawana w dolnym paśmie. Władze PR nie wiedzą jeszcze, ilu słuchaczy stracą w związku ze zmianą. (PW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.