Ruszyła druga edycja kampanii "Pijani kierowcy wiozą śmierć"

Wczoraj rozpoczęła się druga edycja kampanii społecznej przeciwko nietrzeźwości na polskich drogach "Pijani kierowcy wiozą śmierć". Podobnie jak w ubiegłym...

Wczoraj rozpoczęła się druga edycja kampanii społecznej przeciwko nietrzeźwości na polskich drogach "Pijani kierowcy wiozą śmierć". Podobnie jak w ubiegłym roku sponsorami i inicjatorami akcji są Kompania Piwowarska SA i Grupa Żywiec SA. Dodatkowo w tym roku do kampanii przyłączył się Browar Okocim SA. W ramach tegorocznej edycji akcji w programach 1 i 2 TVP będą emitowane 20- i 30-sekundowe filmy, w których kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc zaapeluje do kierowców, by nie prowadzili pojazdów po spożyciu alkoholu. Kampania przebiegać będzie w trzech etapach: 20 - 26 lipca, 25 - 31 sierpnia oraz 24 - 31 grudnia. (KD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.