Nowe centrum telefoniczne PTK w Katowicach

Polska Telewizja Kablowa uruchomiła w Katowicach nowe centrum telefoniczne wyposażone w centralę ISDN. Infolinia ma pomóc firmie w usprawnieniu komunikacji...

Polska Telewizja Kablowa uruchomiła w Katowicach nowe centrum telefoniczne wyposażone w centralę ISDN. Infolinia ma pomóc firmie w usprawnieniu komunikacji z klientami -specjalny numer tzw. linii ulgowej umożliwia połączenia z dowolnego miejsca Polski według taryfy lokalnej. Nad pracą 50 konsultantów czuwa system zbierania danych CMS (Call Managament System), który pozwala, między innymi, na zbieranie danych o odebranych telefonach. Uruchomienie infolinii jest elementem nowej strategii marketingowej PTK, która ma na celu umocnienie wizerunku firmy zorientowanej na klienta. Następnym projektem, który ma zostać wdrożony jesienią tego roku, będzie "Subscriber Managament System", który pomoże w zarządzaniu sprzedażą i serwisem. (KD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.