Visa rozpoczyna kampanię w Rosji

Visa International rozpoczyna kampanię reklamową, która ma na celu zachęcenie posiadaczy kart i właścicieli sklepów, aby dokonywali operacji za pomocą...

Visa International rozpoczyna kampanię reklamową, która ma na celu zachęcenie posiadaczy kart i właścicieli sklepów, aby dokonywali operacji za pomocą "plastiku". Celem akcji jest dotarcie z przesłaniem do 1,5 mln posiadaczy kart Visa i Visa Elektron. Od czasu kryzysu w sierpniu 1998 roku, wielu posiadaczy kart oraz sklepy przestały ich używać w swoich transakcjach. Sklepy odmawiały honorowania kart. Hasłem kampanii, która wystartowała w tym miesiącu i potrwa do jesieni, jest: Z Visą ci się poszczęści. W ramach akcji ruszają dwie kampanie jednocześnie. Pierwsza skierowana do posiadaczy kart, druga do 13 000 punktów sprzedaży, które akceptują płatność kartami. W Rosji agencją PR Visy International jest Berson Marsteller. Kreacją i zakupem mediów zajęli się pracownicy firmy. Budżet nie został ujawniony.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.