Beko w licpu rozpoczyna kampanię wartą 5 mln zł

Już w lipcu rozpocznie się kampania wprowadzająca na rynek turecką markęĘAGD Beko. Kampania, którą od strony kreatywnej przygotowuje Saachi, obejmie...

Już w lipcu rozpocznie się kampania wprowadzająca na rynek turecką markęĘAGD Beko. Kampania, którą od strony kreatywnej przygotowuje Saachi, obejmie prasę (głównie magazyny kobiece), telewizję (ponad 700 spotów w stacjach Polsat, RTL7, TVN), outdoor i radio. Kampania potrwa do końca tego roku i będzie kosztować 5 mln zł. Firma spodziewa się, że dzięki niej osiągnie ponad 50-porc. znajomość marki w grupie docelowej. Beko do 2002 roku chce uzyskać ponad 10-proc. udział w polskim rynku AGD. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.