BAT wybrał swoją globalną

Koncern British American Tobacco, który -po styczniowym połączeniu z Rothmansem -został drugim na świecie, największym producentem papierosów, podał do wiadomości...

Koncern British American Tobacco, który -po styczniowym połączeniu z Rothmansem -został drugim na świecie, największym producentem papierosów, podał do wiadomości listę agencji reklamowych, które będą go obsługiwać globalnie. W przeszłości B.A.T. przy opracowaniu strategii dla najważniejszych brandów pracował głównie z agencjami Bates Worldwide lub Grey. Czasem, przy pewnych brandach, współpracował też z O&M Worldwide, jednak nigdy globalnie. Po połączeniu firm, Bates, Grey i O&M będą obsługiwać wszystkie brandy Rothmansa. Dodatkowo O&M będzie odpowiadała za kilka nowych brandów, istnieje możliwość, że stanie się ona jego agencją globalną.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.