NOS BBDO wygrało przetarg, umowy wciąż nie ma

Choć przetarg na obsługę w zakresie kreacji dla funduszu emerytalnego Epoka wygrała agencja NOS (jeszcze przed połączeniem z BBDO), to...

Choć przetarg na obsługę w zakresie kreacji dla funduszu emerytalnego Epoka wygrała agencja NOS (jeszcze przed połączeniem z BBDO), to umowa o współpracy nie została do dziś podpisana. Wojciech Śniadkowski, zastępca dyr. marketingu Epoki, przyznaje, że niektóre mniejsze projekty zlecano innym agencjom, np. billboard sponsorski w TV Polonia, reklamy prasowe itp. "Była to tylko praca zastępcza, wymagająca elastyczności i szybkości i duża sieciowa agencja nie chciała podjąć się realizacji" - uzupełnia. Śniadkowski twierdzi, że umowy z NOS BBDO nie podpisano m.in. dlatego, że agencja wymaga przedstawienia dokładnego planu i budżetu marketingowego, a ten nie jest jeszcze domknięty, bo planowane są podniesienia kapitałów Epoki i zmiany tego budżetu. Jak tylko to nastąpi, umowa z agencją zostanie podpisana i NOS BBDO przygotuje większą, planowaną na później kampanię. Agencja jednak z niepokojem obserwuje rozwój sytuacji i, jak mówi Paulina Piątek, w zeszłym tygodniu negocjacje utknęły w martwym punkcie. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.