TBWA zdobywcą Grand Prix na festiwalu w Cannes

Londyński oddział agencji TBWA - Simons Palmer GGT został w kategorii reklamy prasowej i plakatu zdobywcą nagrody Grand Prix na...

Londyński oddział agencji TBWA - Simons Palmer GGT został w kategorii reklamy prasowej i plakatu zdobywcą nagrody Grand Prix na tegorocznym festiwalu reklamy w Cannes. Zwycięską kampanią okazała się przygotowana dla koncernu Sony Corp. reklama dla gier Playstation. Z kolei Cybernetyczne Grand Prix zdobyły: nowojorska agencja Ogilvy Interactive, nagrodę tę otrzymała w kategorii reklamy internetowej za kampanię przygotowaną dla IBM Corp. oraz agencja Scholz & Volkmer z Wiesbaden w kategorii Web site za witrynę przygotowaną dla niemieckiej firmy mebli biurowych USM U. Schaerer Soehne. Kreatywnie tegoroczna edycja canneńskiego festiwalu zakończyła się spektakularnym sukcesem dwu agencji TBWA i DDB Worldwide (obydwie należą do grupy Omnicom). SiećĘDDB zgarnęła aż osiemnaście statuetek canneńskich lwów - w tym 10 (z czego 4 złote) zostało przyznanych brazylijskiemu oddziałowi DM9 DDB Publicidade z Sao Paulo (największa ilość nagród przyznana jednej agencji). Sieć TBWA do Grand Prix dołożyła 14 dodatkowych lwów, w tym 6 zdobył oddział tej agencji z Johannesburga.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.