Zmiany na szczycie w Ogilvy & Mather Poland

Konsekwencją wdrażania przez Ogilvy & Mather Poland strategii "360 stopni" jest powstanie Regional Business Development O&M, który swoim działaniem obejmie...

Konsekwencją wdrażania przez Ogilvy & Mather Poland strategii "360 stopni" jest powstanie Regional Business Development O&M, który swoim działaniem obejmie niektóre kraje Europy Środkowowschodniej. W ramach zapowiedzianej restrukturyzacji dotychczasowy dyrektor zarządzający warszawskiego oddziału O&M Marek Jeżewski obejmie od 1 lipca stanowisko regional director of business development O&M. Jego głównym zadaniem będzie zdobywanie nowych klientów w Polsce, krajach nadbałtyckich i na Ukrainie. Jeżewskiego zastąpi Roger Heathcote, który do chwili obecnej pełnił analogiczną funkcję w O&M w Moskwie. Heathcote przed wyjazdem do Moskwy pracował jako client service director w APL w Warszawie, gdzie odpowiadał za współpracę z Unileverem i z NestlŽ. Poprzednio przez osiem lat był wiceprezesem londyńskiego oddziału FCB. Ponadto w O&M Warszawa pojawił się nowy dyrektor kreatywny (poprzedni David Millingen odszedł do Greya). Jest nim Eugene Radewych, który pracował poprzednio na tym samym stanowisku w Moskwie. Do struktur O&M dołączył w ub.r., przedtem pracował przez 15 lat w kanadyjskich agencjach reklamowych. (PP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.