Otwarta prezentacja badań jakościowych reklamy zewnętrznej
22 czerwca o godz. 10.00 w Hotelu Victoria odbędzie się prezentacja badań outdooru. Inicjatorem spotkania jest Cityboard Media i Agnieszka...
22 czerwca o godz. 10.00 w Hotelu Victoria odbędzie się prezentacja badań outdooru. Inicjatorem spotkania jest Cityboard Media i Agnieszka Sora, prezes Gfk Polonia. Dotychczas chęć udziału zadeklarowały: AMS, Europlakat, Ideapiu'MAPP, Lord, Outdoor, Plakanda, Portland, Supersigns i Town & City. Na program złoży się przedstawienie metodologii badawczej Instytutu Gfk Polonia (metoda G-Wert zaadoptowana na rynek polski), oferta francuskiej firmy badawczej Primacom reprezentowanej przez Ideapiu'MAPP oraz metodologia, którą zaprezentuje przedstawiciel firmy brokerskiej Lord. Udział zaproponowano również firmie SMG/KRC. Prezentacja ma charakter otwarty zarówno dla innych firm związanych z branżą, jak i przedstawicieli mediów. (AL)