"Poradnik Domowy" będzie niemal nowym produktem

"Poradnik Domowy" wydawnictwa Prószyński i S-ka jest na progu istotnych zmian. Miesięcznik ma nowego wydawcę. Został nim, po Mieczysławie Prószyńskim,...

"Poradnik Domowy" wydawnictwa Prószyński i S-ka jest na progu istotnych zmian. Miesięcznik ma nowego wydawcę. Został nim, po Mieczysławie Prószyńskim, Paweł Malko, ostatnio dyrektor generalny agencji Dialo Publicis. "Poradnik" w ciągu najbliższych miesięcy czekają przeobrażenia graficzne i merytoryczne, pierwsze poważne od początku niemal 10-letniej historii tytułu. Doprecyzowano już grupę docelową. Są to przede wszystkim kobiety między 30 a 40 rokiem życia, dla których wartością jest dom i rodzina. Warto wspomnieć, że "Poradnik" ma także stosunkowo duże czytelnictwo wśród mężczyzn. Zmianom ma towarzyszyć duża kampania. W tym momencie jeszcze nie ustalono wysokości budżetu na całość inwestycji. Nowy wydawca podkreśla, że "Poradnik" na pewno zachowa swój rozpoznawalny ton. "Dzięki poważnemu traktowaniu czytelnicy obdarzyli tytuł zaufaniem" -powiedział Paweł Malko. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.