Pamela Anderson reklamuje nowe chipsy Lays Max

Frito Lay Poland wprowadziło na rynek nowe chipsy Lays Max w czterech smakach i dwóch rodzajach opakowań. Wprowadzenie produktu jest...

Frito Lay Poland wprowadziło na rynek nowe chipsy Lays Max w czterech smakach i dwóch rodzajach opakowań. Wprowadzenie produktu jest wspierane intensywną kampanią telewizyjną. Adaptację spotu, w którym występuje Pamela Anderson, przygotowała agencja NOS BBDO. Za zakup mediów jest odpowiedzialna agencja Media Direction. Kampania przebiega w TVP1, TVP2, RTL7, Polsacie 1 i 2, TVN oraz Naszej TV i zakończy się 18 sierpnia. Jej budżet wynosi ponad 4 mln zł brutto. (KD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.