Trzy agencje na "krótkiej liście" Codiparu

GlaxoWellcome Poznań prowadzi od końca marca przetarg na obsługę jednego z głównych produktów - Codiparu, rozstrzygnięcie nastąpi do końca bm....

GlaxoWellcome Poznań prowadzi od końca marca przetarg na obsługę jednego z głównych produktów - Codiparu, rozstrzygnięcie nastąpi do końca bm. Dotychczas brand ten obsługiwała agencja Image Art, która przygotowała kampanię wprowadzającą markę na rynek. Codipar zastąpił Paracetamol, jego pierwsza kampania informująca o zmianie nazwy zakończyła się w lutym br. GlaxoWellcome zwykle nie podpisuje długoterminowych umów z agencjami, mniej więcej co pół roku ogłasza przetarg na konkretną kampanię. Na krótkiej liście obecnego przetargu znalazły się: Image Art, McCann Communications i Corporate Profiles DDB. Agencja Image Art, nawet jeśli utraci Codipar, będzie pracować dla Glaxo przy innej marce, której nazwa nie jest jeszcze znana. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.