Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przyjęła plan

Działania lobbyingowe i public relations oraz rozpoczęcie działalności gospodarczej to priorytetowe zadania, które znalazły się w programie przyjętym przez Radę...

Działania lobbyingowe i public relations oraz rozpoczęcie działalności gospodarczej to priorytetowe zadania, które znalazły się w programie przyjętym przez Radę Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Opracowany plan zakłada kontynuowanie rozmów z przedstawicielami administracji państwowej na temat obniżenia stawek opłat za reklamę umieszczaną w tzw. pasie drogowym oraz monitoring inicjatyw legislacyjnych dotyczących reklamy. Ponadto przedstawiciele izby chcą nawiązać kontakt z Unią Metropolii Polskich oraz Związkiem Miast Polskich, po to, aby wypracować modelowe rozwiązania współpracy urzędników miejskich z firmami reklamy zewnętrznej. Izba zamierza jeszcze w tym roku rozpocząć działalność gospodarczą. Na przełomie listopada i grudnia br. ma zostać uruchomiony serwer internetowy, gdzie mają być publikowane informacje na temat sytuacji w reklamie zewnętrznej na rynkach zagranicznych (ich analizy i opis tendencji) oraz prezentowane przeglądy specjalistycznej prasy krajowej i zagranicznej. Najbliższe walne zebranie członków izby odbędzie się najprawdopodobniej we wrześniu br. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.