Leo Burnett wygrał wart 16 mln USD budżet brandu Bounty

Koncern Procter & Gamble Co. powierzył londyńskiemu oddziałowi agencji Leo Burnett wart 16 mln USD budżet przeznaczony na wprowadzenie na...

Koncern Procter & Gamble Co. powierzył londyńskiemu oddziałowi agencji Leo Burnett wart 16 mln USD budżet przeznaczony na wprowadzenie na brytyjski rynek brandu Bounty (papierowe ręczniki). P&G zapowiada wyjątkowo intensywną ekspansję w tym sektorze (jego wartość szacuje się na 330 mln USD rocznie) na Wyspach Brytyjskich, gdzie jest on, jak na razie, zdominowany przez brandy należące do rodzimych producentów. W Stanach Zjednoczonych Bounty jest liderem w swej kategorii, w Wielkiej Brytanii ma pojawić się w segmencie cen premium właśnie na początku bieżącego tygodnia. Strategia promocyjna Bounty na brytyjskim rynku obejmuje m.in. szacowanąĘna 21 mln USD kampanię typu direct mail, która ma trafić do ponad połowy tamtejszych gospodarstw domowych, których liczba oceniana jest na 11, 5 miliona. Ponadto przewidziano intensywne działania PR, ich opracowaniem zajmie się wyspecjalizowana agencja Jackie Cooper PR.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.