PanMedia Western zwycięzcą w przetargu GSK na obsługę marki Cervarix

PanMedia Western zwyciężył w przetargu na obsługę mediową kampanii marki Cervarix z portfolio GlaxoSmithKline. Według naszych informacji do przetargu zaproszony...

PanMedia Western zwyciężył w przetargu na obsługę mediową kampanii marki Cervarix z portfolio GlaxoSmithKline. Według naszych informacji do przetargu zaproszony był m.in. Universal McCann, czyli dom mediowy obsługujący globalnie budżet GlaxoSmithKline. Pod marką Cervarix koncern oferuje szczepionkę zabezpieczającą przed rakiem szyjki macicy. Z naszych informacji wynika, że GSK planuje szeroko zakrojoną multimedialną kampanię promującą w sposób pośredni markę Cervarix (jako marka RX ma ona ograniczone przez ustawodawcę możliwości reklamowe). (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.