GG tworzy biuro reklamy, dyrektorem Krzysztof Łada; Ad.net prawdopodobnie straci klienta

Gadu-Gadu SA rozpoczyna budowę własnego biura reklamy. Nowo utworzone stanowisko dyrektora biura reklamy objął Krzysztof Łada, do tej pory dyrektor...

Gadu-Gadu SA rozpoczyna budowę własnego biura reklamy. Nowo utworzone stanowisko dyrektora biura reklamy objął Krzysztof Łada, do tej pory dyrektor zarządzający w Ad.necie, największej sieci e-reklamowej w kraju (grupa CR Media). Jak wyjaśnia Łada, stworzenie tego stanowiska i rozpoczęcie budowy własnego biura reklamy to element nowej strategii Gadu-Gadu, która zakłada przejęcie sprzedaży reklam w komunikatorze we własne ręce. Gadu-Gadu od lat współpracowało w zakresie sprzedaży reklam z Ad.netem. Z wyjaśnień Krzysztofa Łady wynika, że obecna umowa między Gadu-Gadu i Ad.netem obowiązuje do końca br. i najprawdopodobniej nie zostanie przedłużona na kolejny rok. Jak powiedział nam Rafał Oracz, dyrektor ds. marketingu i nowych projektów CR Media Consulting, nowym dyrektorem zarządzającym Ad.netu na miejsce Łady zostanie Gwidon Humeniuk, do tej pory dyrektor działu internetu w CR Media Consulting. Oracz nie chciał na razie ujawnić, kto z kolei obejmie stanowisko po Humeniuku. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.