Levi Strauss konsoliduje swój budżet mediowy

Levi Strauss 7 Co. przekazał oceniany na 75 mln USD europejski budżet na planowanie i zakup powierzchni reklamowej agencji Motive...

Levi Strauss 7 Co. przekazał oceniany na 75 mln USD europejski budżet na planowanie i zakup powierzchni reklamowej agencji Motive Communications z Londynu, która jest domem mediowym Bartle Bogle Hegarty.

Poprzednio budżet Levisa obsługiwały różne firmy na poszczególnych rynkach. Założeniem, które przedstawiła Levisowi agencja Motive Communications, jest rozwój strategii mediowej w Europie, Środkowym Wschodzie i w Afryce przy użyciu własnej sieci media partnerów na różnych rynkach. W ten sposób np. w Niemczech firmę obsługiwać będzie Initiative Media z Hamburga. Otrzyma ona 18 mln USD. Poprzednio budżet ten obsługiwała agencja HMS Carat z Wiesbaden. We Włoszech budżet wygrała także Initiative Media (wcześniej był obsługiwany przez dział Interpublic McCann-Erickson Đ Universal Media). W Hiszpanii i Holandii koncern będzie obsługiwany przez Starcom, mediowy dział agencji Leo Burnett Co. Założeniem konsolidacji jest uzyskanie jak największych korzyści wynikających z planowania globalnego, ale też z samodzielności poszczególnych regionalnych oddziałów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.