Małgorzata Faraś nowym prezesem ProMarki

Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" wybrało Małgorzatę Faraś, kierownika ds. komunikacji Kraft Foofds Polska, na prezesa...

Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" wybrało Małgorzatę Faraś, kierownika ds. komunikacji Kraft Foofds Polska, na prezesa organizacji. Faraś zastąpi na tym stanowisku Jacka Dzierwę z Procter & Gamble, który został członkiem komisji rewizyjnej. W nowym zarządzie ProMarki znaleźli się: Małgorzata Skonieczna (PepsiCo), Łukasz Blikle (A. Blikle), Joanna Ciszewska (Cadbury Wedel), Michał Dworak (Inco-Veritas), Cezary Kołodziejczyk (Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris"), Piotr Kowalski (Seni-Grupa TZMO SA), Jarosław Kutelski (Masterfoods), Magdalena Potocka (Lu Polska), Izabela Sadowska (Unilever) i Agnieszka Wąsak (Nestle). (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.