Anna Matlak dyrektorem marketingu Tesco Polska

Anna Matlak została dyrektorem marketingu Tesco Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Wąs, która przebywa obecnie na szkoleniu w Wielkiej...

Anna Matlak została dyrektorem marketingu Tesco Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Wąs, która przebywa obecnie na szkoleniu w Wielkiej Brytanii, a po nim ma zasilić skład brytyjskiego działu marketingu Tesco. Anna Matlak pracowała wcześniej w Tesco Polska jako kierownik ds. planowania i rozwoju handlu. Jednocześnie Tesco Polska oraz spółka Produkt Roku rozpoczęły współpracę w zakresie promocji produktów uznanych przez konsumentów za najlepsze nowości w swojej kategorii. We wszystkich 85 sklepach Tesco przy zwycięskich towarach znajdą się specjalne oznaczenia z logo Produkt Roku 2006. Projekt ten z ramienia Tesco koordynuje nowa dyrektor marketingu. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.