MPG zdobył budżet Danone'a w Ameryce Północnej

Danone Company rozstrzygnął przetarg mediowy na obsługę budżetów marek Dannon i Danone w Ameryce Północnej. Przejmie ich obsługę od MediaComu...

Danone Company rozstrzygnął przetarg mediowy na obsługę budżetów marek Dannon i Danone w Ameryce Północnej. Przejmie ich obsługę od MediaComu (Stany Zjedoczone) i Carata (w Kanadzie). Wszystkie trzy sieci wzięły udział w procedurach przetargowych obejmujących te rynki. Sieć MPG pozyskała już obsługę Danone'a, który wybiera agencje na kolejnych rynkach, m.in. w Meksyku, we Francji i w Hiszpanii. W Polsce o budżet Danone'a zabiega MPG Media Planning, który w przetargu walczy z MediaCom Warszawa (aktualnie pracującym dla Danone'a) i OMD Poland. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.