Prezentacja badań reklamy zewnętrznej

Dwa instytuty badawcze GfK Polonia i SMG/KRC Poland zamierzają zaprezentować własne metodologie pomiarów wartościujących nośniki reklamy zewnętrznej. W spotkaniu, które...

Dwa instytuty badawcze GfK Polonia i SMG/KRC Poland zamierzają zaprezentować własne metodologie pomiarów wartościujących nośniki reklamy zewnętrznej. W spotkaniu, które odbędzie się 22 czerwca br. w Warszawie, wezmą udział przedstawiciele sześciu firm reklamy zewnętrznej: AMS SA, Mercurius. Int., Town & City II, Plakanda Int., Ideapiu'MAPP oraz Cityboard Media. Jeżeli dojdzie do porozumienia w sprawie wyboru jednej z nich oraz założenia konsorcjum, które miałoby finansować realizację projektu badawczego, wówczas środowisko reklamy zewnętrznej może liczyć na powstanie standardu takich pomiarów obowiązującego na rynku tego medium. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.