7 dni z Oplem Zafira Ń promocja nowego auta GM

GM Poland zorganizował akcję promocyjną "7 dni z Oplem Zafira". Ma ona na celu wypromowanie tego modelu na polskim rynku....

GM Poland zorganizował akcję promocyjną "7 dni z Oplem Zafira". Ma ona na celu wypromowanie tego modelu na polskim rynku. Zafira należy do segmentu minivanów Ń jego głównymi konkurentami są Renault Scenic, Fiat Multipla i Mitsubishi Spacestar. GM Poland zamierza sprzedać kilkaset sztuk nowego samochodu do końca roku. Hasło promocji "7 dni z Oplem Zafira" jest oparte na systemie zastosowanym w Oplu Zafira umożliwiającym dowolne ustawianie foteli wewnątrz auta Ń Flex 7. GM Poland zorganizował również konkurs na najlepsze tłumaczenie nazwy Flex 7. Osoba, która zaproponuje najlepszą polską nazwę, wygra Opla Zafira. Wsparciem reklamowym są spoty w TV: TVP1, TVP2 i TVN oraz ogłoszenia w "Gazecie Wyborczej". Budżet promocji nie został ujawniony. (KD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.