Kolejny, branżowy tytuł Henkla, tym razem o chemii budowlanej

Po "Henkel Info" i "Image" Henkel wydał w Polsce kolejne pismo "Nasz Ceresit". Nowy miesięcznik ukazuje się w nakładzie 3...

Po "Henkel Info" i "Image" Henkel wydał w Polsce kolejne pismo "Nasz Ceresit". Nowy miesięcznik ukazuje się w nakładzie 3 tys. egz. Jego odbiorcami mają być użytkownicy materiałów chemii budowlanej marki Ceresit. Poza ściśle branżowymi informacjami dotyczącymi firmy Henkel Bautechnik w kolejnych numerach znajdą się "gorące tematy". W numerze pierwszym jest nim wizyta papieska, którą Henkel sponsoruje. Przygotowaniem, koordynacją i opracowaniem graficznym "Naszego Ceresitu" zajęła się agencja Pegasus Public Relations. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.