Koniec współpracy Leo Burnett z EB

Elbrewery Co. Ltd., producent piwa EB, oraz agencja Leo Burnett zdecydowały się na rozwiązanie kontraktu o współpracy z dniem 1...

Elbrewery Co. Ltd., producent piwa EB, oraz agencja Leo Burnett zdecydowały się na rozwiązanie kontraktu o współpracy z dniem 1 lipca br. EB trafiło do agencji dwa lata temu, ale tworzenie wizerunku marki to także jej zasługa (przez pewien czas marka była obsługiwana przez ESC). Oficjalnie podanym, we wspólnie podpisanym oświadczeniu, powodem tej decyzji jest "rozbieżność zdań co do strategii komunikacyjnej marki EB". Ostatnia multimedialna kampania z motywem "Rogi" rozpoczęła się w kwietniu i, jak podkreślają szefowie browaru, wpłynęła znacząco na pozytywną stabilizację wizerunku marki EB. Agencja otrzyma finansową premię za dobre rezultaty sprzedaży produktu w pierwszej połowie 1999 r. W oświadczeniu zapewniono, że przedstawiciele Elbrewery Co. Ltd. nie wykluczają możliwości współpracy w przyszłości. Z nieoficjalnych źródeł pochodzą wiadomości, że budżet EB bez przetargu trafił do J. Walter Thompson-Parintex. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.