Szkolenia kreatywne Stowarzyszenia Agencji Reklamowych

15 czerwca na warszawskim Zamku Ujazdowskim odbyła się pierwsza z cyklu sesja treningowa pod egidą Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. W jej...

15 czerwca na warszawskim Zamku Ujazdowskim odbyła się pierwsza z cyklu sesja treningowa pod egidą Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. W jej trakcie wystąpiły znakomitości z J. Walter Thompson. Swoje wykłady, o charakterze prezentacji, wygłosili Allen Thomas -worldwide creative director i Nigel Foster -head of television. Celem tych spotkań jest zapoznanie polskich twórców reklamy ze światowymi osiągnięciami, trendami i nowościami. Będą się one odbywały co dwa miesiące, a do udziału zaproszono zespoły kreatywne z 17 członkowskich agencji SAR. Stawiło się ok. 50 osób. Spotkania z założenia nie mają charakteru warsztatowego, jedynie po prezentacji przewidziana jest dyskusja uczestników z zaproszonymi gośćmi. W planach jest zapraszanie na sesje treningowe znaczących autorytetów ze wszystkich członkowskich agencji. Następne Kreatywne Szkolenie dopiero we wrześniu, po wakacyjnej przerwie. Weźmie w nim udział dyrektor kreatywny Young & Rubicam w Zurichu Hans Jorg Zurher. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.