Air France powraca do agencji Euro RSCG

Francuskie linie lotnicze Air France przenoszą swój globalny budżet reklamowy z powrotem do paryskiego oddziału Euro RSCG. Mieszcząca się w...

Francuskie linie lotnicze Air France przenoszą swój globalny budżet reklamowy z powrotem do paryskiego oddziału Euro RSCG. Mieszcząca się w stolicy Francji agencja Euro RSCG Babinet Erra Tong Cuong obsługiwała już Air France, lecz w 1997 r. przegrała z Ammirati Puris Lintas. Tym razem w finałowej rozgrywce Euro pokonało inną paryską agencję Louis XIV. Globalny budżet reklamowy francuskiego przewoźnika szacowany jest na 40 -50 mln USD. Pierwsza kampania dla Air France zostanie przez Euro opracowana na początku września br.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.