P&G wprowadza nową serię kosmetyków Oil of Ulay

Procter & Gamble zamierza wprowadzić jesienią w Niemczech, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii i we Włoszech nową serię kosmetyków pielęgnacyjnych dla...

Procter & Gamble zamierza wprowadzić jesienią w Niemczech, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii i we Włoszech nową serię kosmetyków pielęgnacyjnych dla cery dojrzałej Oil of Ulay Pro Vital. Linia składa się z dwóch nowych produktów, kremu na noc i na dzień, fluidu nawilżającego oraz żelu do demakijażu i do mycia twarzy. Rynek kremów do twarzy dla cery dojrzałej jest oceniany w Niemczech na 77 mln USD rocznie, co stanowi jedną dziesiątą całego rynku kosmetyków do twarzy. Liderem na rynku jest Beiersdorf z serią Nivea Vital. Wartość sprzedawanych przez firmę kosmetyków przekracza połączoną sprzedaż P&G i L'OrŽal.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.