Relaunch balsamów do ciała Vaseline Intensive Care

Unilever odmłodził i zmodyfikował serię balsamów do ciała Vaseline Intensive Care. Na rynku znajdują się obecnie 4 produkty tej linii,...

Unilever odmłodził i zmodyfikował serię balsamów do ciała Vaseline Intensive Care. Na rynku znajdują się obecnie 4 produkty tej linii, każdy o podwójnym działaniu. Balsamy nawilżają skórę i jednocześnie zapewniają dodatkowe działanie, np. ochronę czy ujędrnianie. Właśnie podwójne działanie stało się wizytówką tej serii. Kampania reklamowa w TV (TVP1, TVP2, Polsat i TVN) i prasie ("Cosmopolitan", "Twój Styl", "Claudia", "Elle", "Olivia", "Viva", "Naj") będzie prezentowana w czerwcu, lipcu, sierpniu i październiku. Kreację i media przygotowała agencja McCann-Erickson. Budżet nie został ujawniony, wiadomo jednak, że na prasę firma przeznaczyła 15 proc. funduszy. Balsamy tej linii plasują się w średnim segmencie cenowym i kosztują ok. 11 zł. Vaseline Intensive Care posiada 23 proc. rynku balsamów do ciała i jest liderem tego segmentu. Głównym konkurentem, z udziałami ok. 11 proc., jest Nivea. Celem relaunchu ulepszonej serii i kampanii reklamowej jest zachowanie pozycji lidera na rynku. (AL)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.