Publicis ma za zadanie odbudować wizerunek Coca-Coli

Francuskiej grupie Publicis powierzono zadanie przygotowania kampanii PR, mającej na celu odbudowę wizerunku Coca-Coli, mocno nadwyrężonego ostatnim kryzysem. Tę kampanię...

Francuskiej grupie Publicis powierzono zadanie przygotowania kampanii PR, mającej na celu odbudowę wizerunku Coca-Coli, mocno nadwyrężonego ostatnim kryzysem. Tę kampanię zlecono brukselskiemu oddziałowi Publicisu, który zajmie się działaniami prowadzonymi w Belgii i we Francji. W tym drugim kraju ze sprzedaży wycofano już blisko 50 milionów butelek Coca-Coli. Szczegóły kampanii mają zostać ujawnione podczas najbliższego weekendu. Jak dotąd działania europejskich struktur koncernu z Atlanty, mające na celu zażegnanie kryzysu, spotkały się ze zdecydowaną krytyką we Francji, Belgii, Holandii i Luksemburgu, tj. w tych państwach, gdzie najwięcej osób ucierpiało z powodu spożycia zatrutych partii Coca-Coli.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.