Plany OBOP-u na rok 1999

OBOP wspólnie z Taylor Nelson Sofres Poland i Expert Media wzbogacił swój serwis medialny o ciągłe badanie efektywności kampanii reklamowych...

OBOP wspólnie z Taylor Nelson Sofres Poland i Expert Media wzbogacił swój serwis medialny o ciągłe badanie efektywności kampanii reklamowych AdEffect. Badanie realizowane jako moduł Index Polska dotyczy zapamiętania reklam, świadomości i wizerunku marki oraz zmian zachowań konsumenckich pod wpływem reklam.

Oprócz tego OBOP w br. prowadzi m.in. comiesięczny monitoring zainteresowania Powszechnymi Towarzystwami Emerytalnymi, badanie wrażliwości cenowej -PSM oraz więcej niż przed rokiem omnibiusów. Jako pierwszy zaczął też wykorzystywać skaner do wprowadzania danych z ankiet, najpierw do badania radiowego. Do Radiomonitora zaoferowano również nowoczesne oprogramowanie umożliwiające planowanie i analizę kampanii. Plany na br. przewidują jeszcze wprowadzenie nowej wersji oprogramowania telemetrycznego Marktest/Markdata, nowe crossmedialne oprogramowanie do analizy danych telemetrycznych, radiowych i prasowych oraz uruchomienie pomiaru telewizji cyfrowej metodą PictureMatching. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.