Pierwsza kampania Royal PBK

Royal PBK powstało po sprzedaży 60 proc. akcji TU PBK Życie brytyjskiej spółce Royal & Sun Alliance. Nowy ubezpieczyciel przygotował...

Royal PBK powstało po sprzedaży 60 proc. akcji TU PBK Życie brytyjskiej spółce Royal & Sun Alliance. Nowy ubezpieczyciel przygotował ofertę głównie dla klientów indywidualnych, chce potroić sieć ok. 200 agentów do końca br. Zamierza też wprowadzić wspólnie z PBK usługi typu bankassurance. Firma zmieniła nazwę i logo, po czym w połowie kwietnia rozpoczęła pierwszą, wizerunkową kampanię. Wykorzystane będą wszystkie media, najwcześniej billboardy, gdzie teaser zostanie wyjaśniony na początku maja. Będzie też spot w TV i kampania prasowa. Kampania w radiu planowana jest w drugiej połowie maja. Kreację przygotowała agencja Public View, media kupuje Mediacom. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.