Rozruch i testy magacityboardu

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media postawiła w Warszawie pierwsze urządzenie reklamowe o nazwie megacityboard. Wolno stojąca konstrukcja składa się z...

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media postawiła w Warszawie pierwsze urządzenie reklamowe o nazwie megacityboard. Wolno stojąca konstrukcja składa się z części podświetlanej od wewnątrz (backlite) i od zewnątrz (frontlite). Każda z nich składa się z powierzchni ekspozycyjnej o formacie 18 m x 9 m (162 mkw.) oraz panelu informacyjnego o rozmiarach 18 m x 1,5 m. Na stronie typu backlite można eksponować motywy reklamowe wykonane na materiale winylowym. Stworzone metodą obustronnego nadruku, mogą być wykorzystane do zastosowania tzw. efektu dnia i nocy (inny motyw reklamy widać, kiedy nośnik jest nieoświetlony, inny, kiedy światło zostanie włączone). Panele, które uzupełniają obie powierzchnie ekspozycyjne, służą do przekazywania informacji będących dopełnieniem treści reklamy głównej (informacje o promocji lub szczegółach oferty). Pierwszy nośnik tego typu, postawiony w Warszawie, znajduje się obecnie w fazie testów i rozruchu. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.