Rosyjski operator wybrał BBDO

Rosyjski operator sieci GSM firma Vympelkom scentralizowała swój szacowany na 10 mln USD budżet reklamowy przeznaczony na wsparcie brandu Pszczoła...

Rosyjski operator sieci GSM firma Vympelkom scentralizowała swój szacowany na 10 mln USD budżet reklamowy przeznaczony na wsparcie brandu Pszczoła w moskiewskim oddziale agencji BBDO. Jest to jeden z największych budżetów na tamtejszym rynku, który dotychczas był rozproszony w kilku pomniejszych agencjach. BBDO zwyciężyła w bardzo ostrej konkurencji - została wybrana spośród 30 agencji, które przystąpiły do przetargu. Zakupem mediów będzie się zajmować dom mediowy Prior, natomiast działania PR będą pozostawać w gestii agencji PR-Center.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.