Fuzja danych telemetrycznych AGB z Target Group Index

29 kwietnia AGB Polska i SMG/KRC Poland ogłosiły zakończenie prac nad fuzją danych telemetrycznych i danych z badania TGI. Fuzji...

29 kwietnia AGB Polska i SMG/KRC Poland ogłosiły zakończenie prac nad fuzją danych telemetrycznych i danych z badania TGI. Fuzji danych dokonano znajdując wśród respondentów TGI (36 tys. w ub.r.) ich odpowiedniki z panelu telemetrycznego (3 tys. osób). Jako główne zmienne posłużyły wiek i płeć, ale dopasowanie wszystkich par respondentów sprawdzono dla kilkunastu zmiennych, takich jak wiek, dochody itp. Dla większości par zgodność tych cech w całej próbie wynosiła ponad 90 proc. Dane otrzymane w wyniku fuzji (Target Group Ratings) mogą być wykorzystane do optymalizacji kampanii reklamowych, do lepszego planowania mediów i tańszego dotarcia do wybranej grupy docelowej dokładnie wyselekcjonowanej (np. do konsumentów konkurencyjnego produktu). Subskrybenci TGI i telemetrii AGB otrzymają TGR za darmo do testowania do końca września br. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.