Ważą się losy wrocławskiej firmy outdoorowej MAS

Trwają rozmowy między kierownictwem firmy reklamy zewnętrznej MAS z Wrocławia i jej nowym udziałowcem - niemiecką spółką Stršer City Marketing...

Trwają rozmowy między kierownictwem firmy reklamy zewnętrznej MAS z Wrocławia i jej nowym udziałowcem - niemiecką spółką Stršer City Marketing z Kolonii, dotyczące dalszych jej losów. Stršer jest właścicielem 50 proc. w MAS (poprzednio należały do innej niemieckiej firmy - Joerger Werbung GmbH), ostatnio kupił też wszystkie udziały w XL Billboards Group. Nie wiadomo jeszcze, w jaki sposób będzie przebiegać konsolidacja tych firm. Wrocławski MAS jest właścicielem regionalnej sieci klasycznych billboardów zlokalizowanych w województwie dolnośląskim, która liczy 475 nośników. Rozstrzygnięcie negocjacji spodziewane jest pod koniec kwietnia br. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.