Town & City II dywersyfikuje swoją ofertę

Utworzenie sieci nośników typu frontlite, o formacie 6 x 3 m, planuje firma reklamy zewnętrznej Town & City II. Pierwsze...

Utworzenie sieci nośników typu frontlite, o formacie 6 x 3 m, planuje firma reklamy zewnętrznej Town & City II. Pierwsze inwestycje planowane są na lato br. Do końca tego roku firma chce postawić ok. 340 sztuk tego typu nośników, przede wszystkim wolno stojących. Sieć zostanie stworzona w największych aglomeracjach Polski. Cena wynajmu jednej powierzchni ekspozycyjnej będzie podobna do tej, jaką oferuje właściciel największej sieci tablic o tym formacie w Polsce - firma Cityboard Media (ok. 1900 nośników, wyjściowa cena sprzedaży jednej tablicy wynosi 741 dolarów miesięcznie). Obok nowej, T&C II rozbuduje sieci już istniejące klasycznych billboardów (ma ich ok. 3000) oraz tablic o formacie 12 x 4 m (do października br. ma ich być 200 sztuk). (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.