NestlŽ sprzeda brand Findus za ok. 500 mln USD

NestlŽ, największa firma produkująca żywność, chce sprzedać część wartych 1,7 mld USD przedsięwzięć związanych z mrożoną żywnością. Firma podjęła decyzję...

NestlŽ, największa firma produkująca żywność, chce sprzedać część wartych 1,7 mld USD przedsięwzięć związanych z mrożoną żywnością. Firma podjęła decyzję o sprzedaży produktów marki Findus, ktore przynoszą 700 mln USD rocznego dochodu. NestlŽ zamierza skupić się na żywności, która przynosi więcej zysku - gotowych daniach, pizzach i przekąskach. Kompania potwierdziła, że toczą się rozmowy ze skandynawską grupą inwestycyjną EQT Skandinavia BV. Szwajcarscy analitycy sądzą, że przedmiot sprzedaży zostanie wyceniony na sumę między 430 i 570 mln USD.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.