Lufthansa zmienia strategi komunikacji marketingowej

Niemiecki przewoźnik lotniczy Lufthansa podjął decyzję o zmianie oblicza swojej komunikacji marketingowej. Zadanie to powierzył swojej głównej, hamburskiej agencji Springer...

Niemiecki przewoźnik lotniczy Lufthansa podjął decyzję o zmianie oblicza swojej komunikacji marketingowej. Zadanie to powierzył swojej głównej, hamburskiej agencji Springer & Jacoby, która rozpocznie w końcu marca nową kampanię reklamową dla tej firmy. W bieżącym roku Lufthansa będzie widoczna tylko poprzez reklamy prasowe, decydenci niemieckich linii lotniczych przyznali, że używane poprzednio reklamy telewizyjne byłe za drogie. Głównym komunikatem marketingowym mającego zadebiutować we wrześniu drugiego etapu tej kampanii będzie akcentowanie przewagi usług świadczonych w samolotach Lufthansy w klasie Business. Wciąż trwają negocjacje ze znanymi osobistościami, których rekomendacje wykorzystane w reklamie miałyby rzeczoną jakość serwisu uwierzytelnić. Pozostałymi agencjami niemieckich linii są: Young & Rubicam (zajmuje się adaptacją reklam na wszystkich rynkach poza niemieckim) oraz Scholz & Friends (zajmuje się przygotowaniem materiałów w punktach sprzedaży i akcjami promocyjnymi). Reklamowy budżet Lufthansy wynosi na kontynencie europejskim obecnie 44 mln USD, z czego 18 mln przypada na rynek niemiecki.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.