Prezes PTE DOM też chce sprzedawać jednostki funduszu

Marek Jandziński, prezes PTE DOM pokazał na konferencji prasowej własną licencję akwizytora funduszu, którego jest szefem. Zachęcał też dziennikarzy do...

Marek Jandziński, prezes PTE DOM pokazał na konferencji prasowej własną licencję akwizytora funduszu, którego jest szefem. Zachęcał też dziennikarzy do zawierania umów w czasie poczęstunku po konferencji. Ricardo O. Zabala, dyrektor generalny ds. funduszy w Citigroup, który opowiadał o doświadczeniach grupy w Ameryce Łacińskiej, po tym zaproszeniu prezesa stwierdził lakonicznie: "Cóż, w Ameryce też mówi się, że lunch nigdy nie jest za darmo...". W czasie konferencji prezes Jandziński przypomniał o podniesieniu kapitału akcyjnego do 175 mln zł., dodał też, że średnia dzienna ilość umów napływających od akwizytorów (do 16 marca) wynosi 1750, nie ujawnił natomiast budżetu reklamowego. Powiedział jedynie, że cel pierwszego etapu kampanii -budowa świadomości marki "DOM" -jest konsekwentnie realizowany za pomocą odpowiednich środków proporcjonalnych do osiąganych GRP. PTE DOM jest trzecim towarzystwem pod względem wydatków na tv, oprócz tego wykorzystuje tylko billboardy. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.