Power Media "łapie Pociąg z forsą"
Power Media, dom sprzedaży czasu reklamowego należący do koncernu Power Corp., będzie współpracował z Polsatem. Firma wynegocjowała z Columbia Tri...
Power Media, dom sprzedaży czasu reklamowego należący do koncernu Power Corp., będzie współpracował z Polsatem. Firma wynegocjowała z Columbia Tri Star prawa do sprzedaży reklam 27 filmów tego producenta, jakie do marca 2000 r. nada stacja Solorza. Wśród tytułów są kinowe hity sezonu 1994/95, m.in. "Pociąg z forsą", "Rycerz króla Artura", "Szybcy i martwi", "Sieć", "Street fighter", "Podejrzani". Przypomnijmy, że nowy dom sprzedaży jest od niedawna wyłącznym reprezentatnem MTV na polskim rynku. Jak powiedział Gary Dingwall, managing director Power Media, firma negocjuje z innymi stacjami. Niebawem ma podpisać kontrakt z kanałem filmowym Hallmark nadawanym w pakiecie Wizji TV. (PW)