WFA zaniepokojona rozwojem rynku reklamowego w Europie

The World Federation of Advertisers czyli Światowa Federacja Usługodawców Reklamowych planuje zorganizowanie specjalnego sympozjum, które ma być poświęcone coraz bardziej...

The World Federation of Advertisers czyli Światowa Federacja Usługodawców Reklamowych planuje zorganizowanie specjalnego sympozjum, które ma być poświęcone coraz bardziej restrykcyjnym regulacjom prawnym, wprowadzanym przez kraje Unii Europejskiej, ograniczającym możliwości reklamowania produktów i usług. Organizatorzy zapowiadają, że jednym z kluczowych zgadanień, które powinno zostać przedyskutowane, będzie utworzenie i systematyzacja baz danych zawierających odpowiednie dla branży reklamowej badania. Mogłyby być one następnie udostępniane organizacjom, które broniłyby swoich racji przed przedstawicielami ciał ustawodawczych różnych krajów. Jednym z najistotniejszych powodów, dla których powyższe forum ma zostać zorganizowane, jest wprowadzanie w kolejnych krajach UE kontrowersyjnych zakazów dotyczących reklamy kierowanej do dzieci. Według przedstawicieli angielskiego Stowarzyszenia Reklamy zakazy dotyczące reklam kierowanych do dzieci przyniosą europejskim stacjom telewizyjnym wymierne straty rzędu 2 mld USD rocznie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.