Kampania IAA na rzecz legalnej reklamy

Sprzeciw wobec planów ustawodawcy, dotyczących wprowadzenia ograniczeń w reklamowaniu niektórych kategorii produktów, to główny cel kampanii zorganizowanej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie...

Sprzeciw wobec planów ustawodawcy, dotyczących wprowadzenia ograniczeń w reklamowaniu niektórych kategorii produktów, to główny cel kampanii zorganizowanej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce. Podczas wakacji na ponad 2 tys. billboardów będą wisiały dwa plakaty opatrzone hasłem "Produkt jest legalny, ale jego reklama nie. Sprawiedliwe? Broń swego prawa wyboru". Powierzchnie ekspozycyjne udostępniły firmy należące do Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej. Autorem kreacji jest agencja reklamowa McCannĐErickson Poland. Na jesień br. IAA planuje także przeprowadzenie kampanii public relations na temat reklam kierowanych do dzieci i młodzieży. Będzie ona wzorowana na podobnych akcjach prowadzonych przez lokalne oddziały IAA na całym świecie pod hasłem "Give a kid a hand". (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.