"Przekrój" -uda się próba kolejnego mariażu tradycji z komercją?

Rozpoczyna się kolejna próba poprawienia pozycji "Przekroju". Kompletuje się nowy zespół biura reklamy w Wydawnictwie Przekrój. Powstają dwa oddziały biura...

Rozpoczyna się kolejna próba poprawienia pozycji "Przekroju". Kompletuje się nowy zespół biura reklamy w Wydawnictwie Przekrój. Powstają dwa oddziały biura -poza Krakowem także w Warszawie. Szefem reklamy tygodnika został Rafał Chwiszczuk. "Przekrój" ma zostać "odświeżony" od strony redakcyjnej i graficznej, ale nie zatraci charakteru tytułu kulturalno-społecznego. Wolą wydawcy jest pozyskanie nowych czytelników i reklamodawców. Planowana jest kampania promocyjna od jesieni. Zmiany na najbliższy rok przebiegną dwuetapowo. Pierwszy etap startuje już 1 sierpnia, drugi -po Bożym Narodzeniu. Udziały w Wydawnictwie Przekrój posiadają Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy i Bank Pekao SA. Do niedawna 50 proc. należało do koncernu Orkla. Parę miesięcy temu zakupem udziałów w "Przekroju" byli zainteresowani m.in.: Spółdzielnia Pracy Polityka i krakowski biznesmen Grzegorz Hajdarowicz. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.