BAT repozycjonuje brand Vogue w Rosji

Koncern tytoniowy British American Tobacco podjął decyzję o repozycjonowaniu brandu Vogue na rynku rosyjskim. Vogue jest zdecydowanym liderem w Rosji...

Koncern tytoniowy British American Tobacco podjął decyzję o repozycjonowaniu brandu Vogue na rynku rosyjskim. Vogue jest zdecydowanym liderem w Rosji w segmencie kierowanych do kobiet papierosów super slim, posiada w nim aż 70 proc. udziałów. Nowa kampania tych papierosów przygotowana przez moskiewski oddział agencji Ogilvy & Mather ma na celu uwypuklenie innych niż dotychczas cech tego brandu. Stąd utrzymana jest ona w bardziej romantycznym tonie. Według badań przeprowadzonych przez tamtejszy oddział O&M, rosyjskim konsumentkom należy komunikować inne wartości niż dominujący w kampaniach reklamowych na Zachodzie feminizm i niezależność. Wyniki tych analiz wskazały , że 60 proc. badanych kobiet nie zaakceptowało wizerunku tej marki, który został przedstawiony w Rosji w oparciu o adaptację reklam przygotowanych przez londyński oddział O&M. Najnowsza kampania opracowana pod hasłem "Sezony" będzie trwać przez najbliższy rok i została wyprodukowana wyłącznie z myślą o rosyjskich palaczkach. Wykorzystano w niej motywy prac francuskiego malarza Matisse'a. Kampania będzie prowadzona m.in. w rosyjskich edycjach "Cosmopolitan" (nakład 300 tys. egzemplarzy) oraz "Elle" (180 tys.). Kampania billboardowa obejmie 150 lokalizacji na terenie głównych miast Rosji, tj. Moskwy i St. Petersburga.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.