Wódka Bols przewodzi w rankingach

W opublikowanym przez instytut badawczy CBM Indicator raporcie pt. "Zwyczaje i zachowania klientów -rynek napojów alkoholowych w Polsce", wódka Bols...

W opublikowanym przez instytut badawczy CBM Indicator raporcie pt. "Zwyczaje i zachowania klientów -rynek napojów alkoholowych w Polsce", wódka Bols (producent Unicom Bols Group), odnotowała duży wzrost odsetka kupujących. Jeszcze w wrześniu ub.r. zajmowała czwartą pozycję we wspomnianym rankingu, obecnie jest jego liderem. Wódkę Bols kupuje 21,9 proc. wszystkich kupujących wódki czyste. Na dalszych pozycjach znalazły się takie marki, jak: Luksusowa, Wyborowa, Absolwent i Premium Vodka. Bolsa piją przede wszystkim ludzie młodzi, w wieku 18 -39 lat. Starsi wolą wybrać Luksusową i Wyborową. Bols sytuuje się także wysoko w rankingach spontanicznej i wspomaganej znajomości marek (odpowiednio na drugim i ósmym miejscu). Na pytanie o kampanie promocyjne napojów alkoholowych, aż 32,5 proc. respondentów wskazało na wódkę Bols. Pozostałe marki wymienione w tym zestawieniu (m.in. Finlandia Vodka czy Smirnoff) nie przekroczyły granicy 1 proc. wskazań. Kolejna fala badań zostanie przeprowadzona przez CBM Indicator najprawdopodobniej w październiku br. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.