Unilever centralizuje europejskie budżety kreatywne

Koncern Unilever poinformował o scentralizowaniu budżetów przeznaczonych na obsługę kreatywną swoich europejskich brandów żywnościowych. Krok ten jest konsekwencją wprowadzenia przez...

Koncern Unilever poinformował o scentralizowaniu budżetów przeznaczonych na obsługę kreatywną swoich europejskich brandów żywnościowych. Krok ten jest konsekwencją wprowadzenia przez Unilever czterech nowych grup produktowych, z których największa to margaryny i tłuszcze przeznaczone do przyrządzania potraw. Od strony kreatywnej tę grupę będzie obsługiwać Interpublic Group of Cos. Ammirati Puris Lintas, co oznacza, że frankfurcki oddział Ogilvy & Mather Worldwide stracił obsługę najnowszej margaryny Unilevera, redukującej zawartość cholesterolu, o nazwie Becel. Z kolei obsługę smarowideł smakowych powierzono O&M, która w ramach rewanżu przejęła część z nich właśnie od APL. Oleje z oliwek oraz ich produkty pochodne będzie obsługiwać pod wspomnianym kątem Interpublic McCann-Erickson Worldwide. Napoje, a wśród nich brand Lipton, będą nadal obsługiwane przez J. Walter Thompson Co.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.